Osallistu ja voita ainutlaatuinen jalkapallomatka!

06.11.2018

Santander Consumer Finance yhteistyössä MTV kanssa vievät yhden suomalaislapsen pallopojaksi tai -tytöksi UEFA Champions League -otteluun Amsterdamiin!

​​​​​​​​​​​​ Santander Consumer Finance yhteistyössä MTV kanssa järjestävät kilpailun, jonka palkintona on ainutlaatuinen jalkapallomatka yhdelle suomalaislapselle ja hänen huoltajalleen Amsterdamiin UEFA Champions Leaguen otteluun. Lisäksi voittajalapsi pääsee yhdeksi ottelun avaavaksi pallopojaksi tai -tytöksi. Kilpailuun voi osallistua kaikki 7–9-vuotiaat lapset.

Mestarien liigan virallinen pääsponsori Santander Consumer Finance järjestää yhteistyössä MTV:n kanssa kilpailun, jonka palkintona lapsi pääsee huoltajansa kanssa jalkapallomatkalle UEFA Champions League -otteluun Amsterdamiin joulukuussa. Lisäksi lapsi pääsee yhdeksi ottelun avaavaksi pallopojaksi tai -tytöksi, joka marssii tuomareiden kanssa kentälle ennen ottelun alkamista. Ottelu käydään AFC Ajaxin ja FC Bayern Münchenin välillä 12. joulukuuta. Voittajan ainutlaatuinen matka taltioidaan, ja se esitetään sekä MTV:n että Santander Consumer Financen omissa kanavissa. Kyseessä on ainutlaatuinen mahdollisuus päästä mukaan avaamaan ottelu sekä kokemaan suuren luokan jalkapallo-ottelu paikan päällä.

– Jalkapallo on suurien tunteiden ja tarinoiden laji, joka tuo yhteen eri sukupolvet, perheet sekä tutut ja tuntemattomat. Siksi keräämme tarinoita, joissa jalkapallo on mahdollistanut jotain hienoa tai upeaa lapselle tai koko perheelle. Urheilu on Santanderilla koko yrityksessä tärkeä energiaa ja yhteisöllisyyttä luova yhteinen asia, siksi onkin hienoa päästä toteuttamaan jonkun lapsen unelma joulukuussa, sanoo Santander Consumer Financen toimitusjohtaja Peter Sjöberg. Osallistu kilpailuun 27.11. mennessä ja voita ikimuistoinen ottelupäivä.

Onko jalkapallo tuonut yhteisen harrastuksen perheeseen? Katsotaanko perheessä yhdessä jalkapalloa? Onko jalkapallo lisännyt perheen keskinäisiä joukkuepelitaitoja? Ikimuistoiselle matkalle voi päästä ikimuistoisella tarinalla: osallistu 27.11. mennessä MTV:n sivuilla kilpailuun kertomalla, mitä jalkapallo on omalle perheellesi mahdollistanut.

UEFA Champions Leaguen kriteerit pallopojille ja -tytöille on 7–9 vuoden ikä ja 105–135 senttimetrin pituus. Näin ollen myös kilpailuun osallistuvien lasten tulisi täyttää nämä kriteerit. Voittaja saa UEFA:lta ottelun ajaksi peliasun. Santander Consumer Finance aloitti Mestarien liigan virallisena pääsponsorina vuonna 2018 alkaneesta kaudesta lähtien. Mestarien liiga on arvostetuin joukkuetason kilpailu jalkapallossa, ja sillä on valtava yleisö Santanderin päämarkkinoilla Euroopassa ja Amerikassa.

Santander on ilmoittanut tukevansa kansalaisjärjestö Streetfootballworldin ”Common Goal" -liikettä sekä käynnistänyt "Football Can" -kampanjan. “Common Goal” -liikkeen tavoitteena on muuttaa maailmaa jalkapallon avulla tarjoamalla taloudellista tukea järjestöille, jotka käyttävät jalkapalloa keinona muuttaa sosiaalisia oloja. “Football Can” -kampanjan tarkoituksena on kertoa, miten pankki tukee jalkapallon kaltaista urheilulajia, jolla voidaan vaikuttaa sekä yhteiskuntaan että parantaa yksilöiden elämää.

Osallistu kilpailuun MTV:n sivuilla!