Kysyttävää? Anna meidän auttaa

Palvelemme sinua Verkkopalvelussa sekä puhelimitse. Verkkopalvelussamme voit hoitaa itse sopimukseesi liittyviä muutoksia tai lähettää viestin asiakaspalveluumme. Puhelimitse palvelemme sinua tiistaista perjantaihin klo 12-16. Alta löydät vastauksia meiltä usein kysyttyihin kysymyksiin. 

kysymysmerkki

Asioi Verkkopalvelussa silloin, kun sinulle sopii

Voit tarkastella Santander-rahoituksesi sopimus- ja laskutustietoja verkkopalvelussamme. Voit esimerkiksi muuttaa eräpäivää tai hakea lyhennysvapaata, tilata auton maastavientivaltakirjan sekä paljon muuta. Pääset kirjautumaan verkkopalveluun alla olevasta linkistä. Et tarvitse erillisiä tunnuksia vaan kirjautuminen tapahtuu verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Verkkopalvelun kautta voit myös lähettää viestin asiakaspalveluumme tai olla yhteydessä asiantuntijoihimme chatin välityksellä.

Illustration kvinna i röd kavaj som går och tittar i en mobiltelefon

Onko sinulla vielä käytössä e-lasku?

Vaihda vaivattomaan ja ekologiseen e-laskuun, kun seuraavan kerran maksat laskuasi verkkopankissa.

Lue lisää e-laskusta

Keltainen auto

Ajoneuvorahoitus ja All in One

Ti-pe klo 12.00–16.00
 09-8564 5111

Yksityisasiakkaat
Lähetä viesti verkkopalvelussa ›
 
Yritysasiakkaat
raha ikoni

Laina

Ti-pe klo 12.00–16.00
09-8564 5250

Tiedustelut lainahakemuksista
Ti-pe klo 12.00–16.00
09-8564 5237
Lähetä viesti verkkopalvelussa ›
Lähetä lainahakemuksen liitteet ›

Leasing

Ma-pe klo 9.00–16.00
 09-8564 5236

Huolenpitosopimus

Ti-pe klo 12.00–16.00
09-8564 5111

huolenpitosopimukset@santanderconsumer.fi

ostorahoitus ikoni

Ostorahoitus

Ti-pe klo 12.00–16.00
 09-8564 5451
Lähetä viesti verkkopalvelussa ›

Vaihde

Ma-pe klo 9.00‚Äč–16.00
 09-8564 5100