Kysyttävää? Anna meidän auttaa

Palvelemme sinua chatissa, verkkopalvelussa sekä puhelimitse. Verkkopalvelussamme voit hoitaa itse sopimukseesi liittyviä muutoksia tai lähettää viestin asiakaspalveluumme. Verkkopalvelu toimii yksityisasiakkaillamme, joilla on Santanderin laina, ostorahoitus tai autorahoitus. Puhelimitse palvelemme sinua tiistaista perjantaihin klo 12-16. Alta löydät vastauksia meiltä usein kysyttyihin kysymyksiin. 

Chat on nopein tapa ottaa yhteyttä. Vastaamme sinulle tuossa tuokiossa.

kysymysmerkki

Asioi Verkkopalvelussa silloin, kun sinulle sopii

Voit tarkastella Santander-rahoituksesi sopimus- ja laskutustietoja verkkopalvelussamme. Voit esimerkiksi muuttaa eräpäivää tai hakea lyhennysvapaata, tilata auton maastavientivaltakirjan sekä paljon muuta. Pääset kirjautumaan verkkopalveluun alla olevasta linkistä. Et tarvitse erillisiä tunnuksia vaan kirjautuminen tapahtuu verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Verkkopalvelun kautta voit myös lähettää viestin asiakaspalveluumme.

Illustration kvinna i röd kavaj som går och tittar i en mobiltelefon

Onko sinulla vielä käytössä paperilasku?

Vaihda vaivattomaan ja ekologiseen e-laskuun, kun seuraavan kerran maksat laskuasi verkkopankissa.

Lue lisää e-laskusta

HUOM!

Valitettavasti meillä on edelleen merkittäviä laskutusongelmia ja asiakaspalvelumme on pahasti ruuhkautunut.

Pahoittelemme, ettemme pysty tällä hetkellä tarjoamaan toivottua asiakaskokemusta ja teemme töitä aktiivisesti ongelmien korjaamiseksi!

Alle on koottu ohjeita, joiden toivomme helpottavan asiaasi:

  • Tekstiviesti: Havaitsimme ongelman ilmoitusviesteistä, joissa kerrotaan saapuneista laskusta verkkopalveluun. Aiheettomat viestit voit jättää huomiotta - työskentelemme parhaillaan asian korjaamiseksi ja pahoittelemme ilmoituksista aiheutunutta vaivaa.
    • Kuluttaja-asiakkaana voit kirjautua verkkopalveluumme, josta näet avoimet laskusi ja viitteellä tehdyt kirjautuneet suorituksesi.
    • Mikäli olet maksanut kaikki laskusi, voit jättää viestin huomioimatta.
  • E-laskutus: Mikäli sinulla on aktiviinen e-laskutus päällä ja et ole saanut e-laskua maalis- ja huhtikuussa, on e-laskutilaus poistettava ja tehtävä uudestaan verkkopankissasi. Huomaathan, että tilauspäivä ja laskutussyklisi eivät välttämättä osu yhteen ja voit vielä välissä saada laskun paperisena tai asetustesi mukaan Omapostiin.
  • Ensimmäinen paperilasku kopio: Ilmoituksesta huolimatta ensimmäinen paperilasku kopio ei ole lähtenyt kaikille asiakkaille. Löydät maksutiedot kuluttaja-asiakkaana verkkopalvelustamme.

Asiakaspalvelumme vastaa mahdollisimman nopeasti kaikkiin yhteydenottoihin. Ethän laita samasta asiasta useampaa viestiä, sillä tämä siirtää asiasi käsittelyä jonossa.

Tällä hetkellä vastausaika on poikkeuksellisen pitkä verkkopalvelussa sekä sähköpostissa ja puhelinpalvelumme on ruuhkautunut.

Illustration of person with laptop

Asiakaspalvelun aukioloajat

Tiistai - Perjantai: 12.00–16.00

Ota yhteyttä
09 8564 5100


Yksityisasiakkaana voit  myös lähettää viestin verkkopalvelusta.

Yritysasiakkaana voit olla yhdeydessä myös sähköpostilla (yritysasiakas@santanderconsumer.fi).

Puhelut maksavat liittymäsi matkapuhelin- tai paikallisverkkomaksun verran.