Mikä meitä kuvaa?

Osallistaminen
Teemme paljon tiimityötä, jossa jokaisen työntekijän panos on tärkeä. Kannustamme henkilöstöämme kysymään ja jakamaan tietoa, sekä kyseenalaistamaan toimintatapojamme.

Innostus
Haluamme luoda uutta ja kehittää liiketoimintaamme. Työstään innostuneet ja aktiiviset työntekijät ovat siksi avainasemassa. Innostunut fiilis näkyy myös ilmapiirissämme.

Asenne
Meillä on tekemisen meininki, ja suhtaudumme uteliaasti uusiin asioihin ja näkökulmiin. Koemme, ettei mikään ole mahdotonta, jos asenne on kohdallaan.

Jatkuva oppiminen
Jatkuva tiedonjano ohjaa meitä eteenpäin ja parantaa toimintaamme. Haluamme kehittää henkilöstöämme ja kannustamme työntekijöitämme aktiivisesti ylläpitämään ammattitaitoaan.

Simple, Personal, Fair

Arvomme Simple, Personal ja Fair määrittelevät, miten teemme liiketoimintaa ja käyttäydymme osana yritystämme. Ne kuvaavat, miten Santanderilla ajattelemme ja työskentelemme sekä edustavat sitä, mitä asiakkaamme voivat meiltä odottaa. 

​​Santanderin yrityskulttuuri sisältää kahdeksan tärkeää periaatetta:

​Työntekijämme kertovat Santanderilla työskentelystä

Virpi, luottopäätöstiimi

Tiimissämme tehdään luottopäätöksiä ja rahoitetaan kulutusluoton sopimuksia. Osamaksu- ja ostorahoitustuotteissa asiakkaitamme ovat jälleenmyyjäliikkeet ja kulutusluotossa yksityisasiakkaat. Vastaanotamme hakemuksia sähköisesti ja puhelimitse. Olemme myös tukena myyntipäälliköillemme ja jälleenmyyjäliikkeille.

Työmme on pitkälti tiimityötä ja erilaiset ihmiset tekevät työskentelystä huippua. Työtilanteen mukaan tehtävät voivat vaihtua päivän mittaan, joten sopeutumiskykyä ja joustavuutta tarvitaan. Työskentelemme myös iltaisin ja viikonloppuisin. Päätöksiä pitää pystyä tekemään ripeästi, sillä asiakkaamme arvostavat nopeita päätöksiä.

Meillä kannustetaan tuomaan esille omia mielipiteitä ja kyseenalaistamaan olemassa olevia toimintamalleja. Vuosittain työnantaja järjestää useita yhteisiä tapahtumia, jotka luovat hyvää yhteishenkeä. Olen ollut pitkään alalla ja tykkään edelleen työstäni.

Jaakko, Myynti

Teemme asiakaskäyntejä ympäri Suomen, jolloin ajokilometrejä kertyy helposti kymmeniätuhansia. Neuvottelemme asiakkaiden kanssa, teemme uusasiakashankintaa, konsultoimme luottopäätöksistä ja tuemme jälleenmyyjiä.

Myyntityö vaatii pitkäjänteisyyttä, ongelmanratkaisukykyä sekä kuuntelutaitoa. Puhelimessa puhumista tai ihmisiä ei saa pelätä, sillä ne ovat myyntityön kulmakiviä.  Myynnissä työaikaa ei katsota kellosta, vaan asiakkaan kysymyksiin vastataan ja tilanteet ratkaistaan silloin, kun ne tulevat eteen.

Olen pitkän linjan konkari, joka on yhä innostunut niin alasta kuin asiakkaistakin. Pisimmät asiakassuhteeni ovat kulkeneet mukanani työnantajavaihdoksista huolimatta. Santander on hyvä työnantaja, joka vaati paljon, mutta myös antaa. Meillä suhtaudutaan uusiin asioihin positiivisesti ja se pitää mielen virkeänä.