Töihin Santanderille

Mitä jos tulisit töihin meille?

Avoimet työpaikat

Customer Service Specialist

Oletko positiivinen ja energinen tiimipelaaja? Nautitko ihmisten auttamisesta ja vauhdikkaasta työympäristöstä? Jos vastasit kyllä, voit olla hakemamme Customer Service Specialist.

Vakuudettoman lainan tiimimme vastaa lainahakemusten käsittelystä ja lainan asiakaspalvelusta. Käsittelet lainahakemuksia ja autat asiakkaitamme puhelimitse, sähköpostilla, verkkopalvelussa ja chatissa. Soitat heille alustavasti hyväksytyistä luottopäätöksistä ja tarjoat heille palveluitamme. Neuvottelet ja toteutat sopimusmuutoksia sekä teet niihin liittyviä muita tehtäviä.

Olet oma-aloitteinen ja tehokas tiimipelaaja, joka pystyy tekemään myös itsenäisiä päätöksiä. Sinulla on hyvät asiakaspalvelutaidot ja halu ylittää asiakkaiden odotukset. Osaat kuunnella asiakasta ja tarjota hänelle parhaiten sopivan ratkaisun. Ymmärrät myynnin merkityksen asiakaspalvelussa ja sitoudut yhteisiin tavoitteisiin. Sopeudut nopeasti muuttuviin tilanteisiin, etkä pelkää rutiineja. Haluat osaltasi vahvistaa yrityskulttuuriamme, jonka ydin on yksilöllinen ja reilu asiakaspalvelu. Aikaisempi kokemus luottopäätöksistä ja asiakaspalvelutehtävistä katsotaan eduksesi.

Meillä pääset kehittymään asiakaspalvelun ja luottopäätösten ammattilaisena innostavassa ja kansainvälisessä ympäristössä. Monipuolisessa tehtävässä pääset näyttämään taitosi ja haastamaan itseäsi. Meillä on positiivinen tekemisen meininki ilman turhaa pönötystä ja teemme töitä unohtamatta pilkettä silmäkulmassa. Kyseessä on vuoden määräaikaisuus sopimuksen mukaan. Palkkaus on Rahoitusalan työehtosopimuksen mukainen.

Lisätietoja tehtävästä antaa Otto Peltonen numerossa 050 324 3555 8.4., 15.4. ja 22.4. klo 14-16. Tehtävä alkaa mahdollisimman pian, joten käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana. Toimithan siis nopeasti.

Lue lisää ja hae

Avoin hakemus

Voit jättää meille avoimen hakemuksen. Olemme sinuun yhteydessä, mikäli meillä aukeaa osaamistasi vastaava tehtävä.

Lue lisää ja hae

​Santander työnantajana

Olemme kuin perheyritys. Meillä on ketterä organisaatio, jossa päätöksiä tehdään ripeästi ja eletään tilanteen mukaan. Matala hierarkia varmistaa sen, että jokaisella on mahdollisuus saada äänensä kuuluviin ja apua tarvittaessa. Joustavassa organisaatiossamme tehtävät ovat monipuolisia, ja sisäinen liikkuvuus on vilkasta.

Uudelle työntekijälle nimetään aina perehdyttäjä, joka auttaa häntä pääsemään nopeasti sisään Santanderin maailmaan. Järjestämme työntekijöille mahdollisuuksia tutustua myös toisten osastojen tehtäviin. Panostamme jatkuvasti esimiestyön kehittämiseen. Vaikka tavoitteet ovat kovat, toimistossamme nauru raikaa ja ilmapiiri on kannustava. Lue lisää meistä.

Tervetuloa iloiseen joukkoomme!

Mitä jos tulisit meille töihin?

Mitä jos tulisit meille töihin?

Illustration av en flicka med röd tröja som tittar i en dator

Rekrytointiprosessimme

​Lähetettyäsi meille hakemuksen, saat sähköpostiisi vahvistusviestin hakemuksen perille saapumisesta. Tarkistathan siis hakulomaketta täyttäessäsi, että sähköpostiosoitteesi on oikein. Olemme kaikkiin hakijoihin yhteydessä rekrytointiprosessin edetessä joko puhelimitse tai sähköpostitse.

Tehtävään sopivimmat hakijat kutsutaan haastatteluun yleensä kahden viikon sisällä hakuajan päättymisestä. Haastattelu kestää noin tunnin ja tehtävästä riippuen haastattelukierroksia voi olla useita. Haastattelun tarkoituksena on selvittää puolin ja toisin, kuinka osaaminen, kokemus ja toiveet kohtaavat. Yritykseemme voit tutustua kotisivuillamme.  Vastaamme myös mielellämme haastattelun aikana kysymyksiisi niin yrityksestä kuin työtehtävistäkin.

Pyydämme hakijoilta haastattelussa suosittelijoiden tiedot ja luvan olla yhteydessä heihin. Toisinaan apuna käytetään myös soveltuvuusarviointia, joiden tekemisessä käytämme Helsingissä sijaitsevaa psykologitoimistoa. Haastattelussa sinulle kerrotaan tarkemmin rekrytointiprosessin etenemisestä.

Henkilötietolain (523/99) 10§ mukainen rekisteriseloste Santander Consumer Finance Oy:n työnhakijarekisterille ›