Jouluiloa palvelutaloon

Santander ja Radio Suomipop veivät joulumieltä helsinkiläisen palvelutaloyhdistyksen asukkaille. Hovimuusikko Ilkka Ihamäki ilahdutti kitarallaan ja joululauluillaan, ja tempaus viritti mielet joulunodotukseen.

​Palvelutalo Mereon asukkaat saivat vastaanottaa hyväntuulisen partion, joka halusi tuoda lämpimän ja jouluisen mielen koko palvelutaloyhdistyksen väelle. Hovimuusikko Ilkka Ihamäki lauloi ja säesti kitarallaan kaikki rakkaimmat joululaulut, haikeista hilpeisiin. Iloinen mieli tarttui, ja reippaimmat joululaulut saivat yleisönkin svengaamaan mukana. Tuttujen kappaleiden sanoja tapailtiin kuorossa, ja musiikkihetken vastaanotto oli kiitollinen.

Jouluvierailu palvelutalossa on osa Santanderin vuosittaista joulukampanjaa, jolla halutaan pienillä mutta tärkeillä teoilla luoda hyvää oloa ympärillemme. Santander jakaa hyvää joulumieltä nyt jo kolmatta vuotta peräkkäin yhteistyössä Radio Suomipopin, Radio Helmen ja Radio Aallon kanssa. Kuuntelijat ovat saaneet esittää toiveitaan siitä, minne haluaisivat lähettää jouluiloa. Hyvän joulumielen kampanja on saanut mahtavan suosion, ja toiveita on lähetetty tänäkin vuonna runsain määrin. Toiveiden keräys on yhä käynnissä.

Mereo on ryhmäkoti Helsingin Kampissa. Se tarjoaa tehostettua, ympärivuorokautista palveluasumista. Tämä eroaa laitosasumisesta siten, että asiakkaat asuvat huoneissaan, jotka ovat heidän omia kotejaan. Apu löytyy tarvittaessa läheltä, mikä tuo turvaa asukkaille. Santanderin ja Radio Suomipopin mahdollistama joululauluhetki toi iloa niin palvelutaloyhdistyksen asukkaille kuin heidän läheisilleenkin.

Minne sinä haluaisit lähettää tänä vuonna jouluyllätyksen? Kuka ansaitsi vaikkapa herkkukorin tai muun jouluisen kiitoksen tärkeästä työstään? Vielä ehdit vaikuttaa siihen, mihin seuraava joulutervehdys viedään! Kerro toiveesi ja perustele se – juuri sinun toiveesi saatetaan toteuttaa.

Osallistu Santanderin Hyvää joulumieltä -kampanjaan!