Töihin Santanderille
Mitä jos tulisit töihin meille?
Avoimet työpaikat
Back Office Consultant Leasing, vikariat
Santander Consumer Bank er en del af Europas største finanskoncern. Vi tilbyder en stilling i et spændende og udfordrende miljø med gode og dygtige kolleger. Der er tale om et job, der giver dig god mulighed for faglig og personlig udvikling i en dynamisk virksomhed.
Jobbet
Som Back Office Consultant, Leasing vil du blive en del af et team på 13 kollegaer. Du vil sammen med teamet være ansvarlig for håndtering af både back office opgaver samt yde en premium kundeservice til vores kunder og forhandlere.
Dine opgaver bliver blandt andet:
- Opstart og aktivering af operationelle og finansielle leasingaftaler.
- Daglig kontakt med forhandlere og kunder via telefon og e-mail.
- Håndtering og opfølgning på igangværende leasingaftaler med kunder og leverandører.
- Diverse ad-hoc opgaver og kontroller.
Senior Internal Auditor
Senior Internal Auditor, a key role with great influence
The Internal Audit function in Santander provides independent assurance on the quality and effectiveness of internal control, risk management and governance, helping to protect the Bank’s value, solvency and reputation.
The person we are looking for is strong at analytical skills and highly motivated by having influence and freedom in his/her work. As Senior Internal Auditor, you will play a central role, work closely with several key people in the Bank, and have a unique opportunity to be involved in important audit projects.
The position is located in Lysaker office and reports to Internal Audit Leader.
As Senior Internal Auditor, you will
- Conduct internal audit activities across business units within the Bank.
- Perform audit tests in order to evaluate that the Bank complies with applicable regulations and standards and has processes and controls to identify and manage risk
- Prepare audit work papers according to established department guidelines and industry standards
- Preparation of conclusions, reporting to managers and communication to other areas.
- Maintain high quality standards, in conformance with the International Standards for the Professional Practice of Internal Auditing of the Institute of Internal Auditors and following the Santander Corporate Methodology.
- Provide other support to the department to secure the accomplishment of audit plan, when needed.
- Promote digitalization in the function in order to optimize all the work perform in the Internal Audit department.
- Participate in the annual training program.
- Stay up-to-date regarding regulatory and organizational changes and relevant aspects affecting the audits.
AI chat specialist - Sweden
We are currently seeking a skilled and enthusiastic AI chat specialist working on the development and improvement of our AI chat solution in Sweden.
In this role we expect you to be pro-active, curious, thrive in change and fast pace environment with a can-do mindset.
Primary Responsibilities
As an AI chat specialist, your main task will be to contribute to the development and improvement of our AI chat solution.
Your responsibilities will include, but not be limited to:
- Monitor, analyze and evaluating the performance of the AI model by gathering and assessing feedback from customers and partners.
- Train, test and fine-tune the AI model to enhance accuracy and efficiency in customer interactions (incl. tone of voice)
- Create new and maintain existing intents.
- Connect with available and relevant API’s.
- Utilize LLM capabilities where applicable.
- Continuously challenging, improving and maintain existing intents and training data including updating synonyms in different languages.
- Ensure cross-functional ownership of the AI model, outside of Customer Service
- Cooperating with the AI model vendor and other relevant suppliers
- Staying updated on the latest AI and machine learning technologies and sharing insights with the team.
- Collaborating closely with other technical teams to implement improvements into the AI model. (Such as API’s, RPA, LLM’s etc.)
- Actively contribution to our short- and long-term strategy for our chat solution
Santander työnantajana
Olemme kuin perheyritys. Meillä on ketterä organisaatio, jossa päätöksiä tehdään ripeästi ja eletään tilanteen mukaan. Matala hierarkia varmistaa sen, että jokaisella on mahdollisuus saada äänensä kuuluviin ja apua tarvittaessa. Joustavassa organisaatiossamme tehtävät ovat monipuolisia, ja sisäinen liikkuvuus on vilkasta.
Uudelle työntekijälle nimetään aina perehdyttäjä, joka auttaa häntä pääsemään nopeasti sisään Santanderin maailmaan. Järjestämme työntekijöille mahdollisuuksia tutustua myös toisten osastojen tehtäviin. Panostamme jatkuvasti esimiestyön kehittämiseen. Vaikka tavoitteet ovat kovat, toimistossamme nauru raikaa ja ilmapiiri on kannustava. Lue lisää meistä.
Tervetuloa iloiseen joukkoomme!
Rekrytointiprosessimme
Lähetettyäsi meille hakemuksen, saat sähköpostiisi vahvistusviestin hakemuksen perille saapumisesta. Tarkistathan siis hakulomaketta täyttäessäsi, että sähköpostiosoitteesi on oikein. Olemme kaikkiin hakijoihin yhteydessä rekrytointiprosessin edetessä joko puhelimitse tai sähköpostitse.
Tehtävään sopivimmat hakijat kutsutaan haastatteluun yleensä kahden viikon sisällä hakuajan päättymisestä. Haastattelu kestää noin tunnin ja tehtävästä riippuen haastattelukierroksia voi olla useita. Haastattelun tarkoituksena on selvittää puolin ja toisin, kuinka osaaminen, kokemus ja toiveet kohtaavat. Yritykseemme voit tutustua kotisivuillamme. Vastaamme myös mielellämme haastattelun aikana kysymyksiisi niin yrityksestä kuin työtehtävistäkin.
Pyydämme hakijoilta haastattelussa suosittelijoiden tiedot ja luvan olla yhteydessä heihin. Toisinaan apuna käytetään myös soveltuvuusarviointia, joiden tekemisessä käytämme Helsingissä sijaitsevaa psykologitoimistoa. Haastattelussa sinulle kerrotaan tarkemmin rekrytointiprosessin etenemisestä.
Henkilötietolain (523/99) 10§ mukainen rekisteriseloste Santander Consumer Finance Oy:n työnhakijarekisterille ›