Arvontasäännöt

Täältä löydät säännöt Santanderin järjestämiin arvontoihin.

Santanderin arvonta lainatarjousta koskevaan kyselyyn vastanneille

Näin osallistut:

Voit osallistua arvontaan vastaamalla lainatarjousta koskevaan kyselyymme, jonka olemme lähettäneet sähköpostiisi.

SÄÄNNÖT:

1. Kilpailunjärjestäjä

Kilpailun järjestää Santander Consumer Finance Oy (jäljempänä "Järjestäjä")

2. Kilpailuun osallistuminen

Kilpailuun osallistuminen on vastikkeetonta eikä edellytä tuotteen tai palvelun ostamista. Ollakseen mukana kilpailussa, tulee osallistujan vastata kyselyyn koskien Santanderin lainatarjousta ja ilmoittaa halukkuudestaan osallistua arvontaan. Voittajille ilmoitetaan voitosta sähköpostitse. Yhteydenoton jälkeen voiton voi lunastaa vastaamalla järjestäjälle. Osallistumalla kilpailuun vahvistat täysi-ikäisyytesi.

3. Kilpailuaika

Kilpailu on voimassa 15.11.2020 klo 22:00 asti, johon mennessä vastanneiden kesken voittaja arvotaan. Vastuu osallistumisen perille saapumisesta osallistumisaikana on osallistujalla. Järjestäjä ei vastaa tietoteknisistä tai muista vastaavista syistä johtuvasta osallistumisesteestä tai virheestä osallistumisessa.

4. Palkinnot ja voittajan valinta

Santander arpoo yhteensä 3 kpl 30 euron arvoisia GoGift-lahjakortteja. Voittajille ilmoitetaan voitosta sähköpostitse. Viesti tulee Santanderin henkilökunnan toimesta. Mikäli emme saa kilpailun voittajaa kiinni kolmessa (3) vuorokaudessa, arvomme uuden voittajan.

5. Palkinnon lunastus ja rajoitteet

Palkinto vahvistetaan voittajille sähköpostitse. Palkintoa ei vaihdeta rahaksi.

6. Järjestäjien ja yhteistyökumppanien vahingonkorvausvastuu

Järjestäjä ei vastaa vahingoista, jotka aiheutuvat kilpailuun osallistumisesta, palkinnon lunastamisesta tai palkinnon käyttämisestä. Järjestäjien vastuu palkinnon voittajaa kohtaan ei koskaan ylitä palkinnon arvoa.

7. Verot

Arvonnan järjestäjä vastaa kilpailupalkinnoista mahdollisesti aiheutuvista arpajaisveroista.

8. Henkilötietojen käsittely ja julkaisuoikeus

Osallistujien henkilötietoja käsitellään henkilötietolain ehtojen mukaisesti.

9. Sääntöjen muuttaminen

Järjestäjä pidättää oikeudet näiden sääntöjen muuttamiseen milloin tahansa.