Kilpailusäännöt

Täältä löydät kilpailusääntöjä Santanderin järjestämiin kilpailuihin ja arvontoihin.

En man med ett bankkort i handen fram för en dator.

UEFA Champions League -mestariveikkaus Facebookissa 11.8.2020

Näin osallistut:

Kommentoi Santanderin Facebook -postaukseen, jossa kysytään UEFA Champions League mestaria, 23.8.2020 klo 22.00 mennessä.

SÄÄNNÖT:

1. Kilpailunjärjestäjä

Kilpailun järjestää Santander Consumer Finance Oy (jäljempänä "Järjestäjä")

2. Kilpailuun osallistuminen

Kilpailuun osallistuminen on vastikkeetonta eikä edellytä tuotteen tai palvelun ostamista. Ollakseen mukana kilpailussa, tulee osallistujan kommentoida Santanderin Facebook postaukseen ja veikata oikea voittaja. Voittajille ilmoitetaan voitosta Facebook-yksityisviestillä. Yhteydenoton jälkeen voiton voi lunastaa vastaamalla järjestäjälle. Osallistumalla kilpailuun vahvistat täysi-ikäisyytesi.

3. Kilpailuaika

Kilpailu on voimassa 23.8.2020 klo 22:00 asti, johon mennessä oikein vastanneiden kesken voittaja arvotaan. Vastuu osallistumisen perille saapumisesta osallistumisaikana on osallistujalla. Järjestäjä ei vastaa tietoteknisistä tai muista vastaavista syistä johtuvasta osallistumisesteestä tai virheestä osallistumisessa.

4. Palkinnot ja voittajan valinta

Santander arpoo kahdelle henkilölle Santander/UCL tavarapalkintoja (joka voi olla lippis, reppu, juomapullo, jalkapallo tai vastaava). Arvonnan tulos on lopullinen eikä siitä voi valittaa. Voittajille ilmoitetaan voitosta Facebook-yksityisviestillä. Viesti tulee Santanderin henkilökunnan toimesta. Mikäli emme saa kilpailun voittajaa kiinni kolmessa (3) vuorokaudessa, arvomme uuden voittajan.

5. Palkinnon lunastus ja rajoitteet

Palkinto vahvistetaan voittajille Facebook -yksityisviestillä. Palkinnot toimitetaan voittajille postipakettina. Palkintoa ei vaihdeta rahaksi. Järjestäjä voi kieltäytyä luovuttamasta palkintoa tai vaatia luovutettuja palkintoja takaisin epärehellisyyden, osallistumiskelpoisuuden puutteen tai muun vastaavan seikan perusteella.

6. Järjestäjien ja yhteistyökumppanien vahingonkorvausvastuu

Järjestäjä ei vastaa vahingoista, jotka aiheutuvat kilpailuun osallistumisesta, palkinnon lunastamisesta tai palkinnon käyttämisestä. Järjestäjien vastuu palkinnon voittajaa kohtaan ei koskaan ylitä palkinnon arvoa.

7. Verot

Arvonnan järjestäjä vastaa kilpailupalkinnoista mahdollisesti aiheutuvista arpajaisveroista.

8. Henkilötietojen käsittely ja julkaisuoikeus

Osallistujien henkilötietoja käsitellään henkilötietolain ehtojen mukaisesti.

9. Sääntöjen muuttaminen

Järjestäjä pidättää oikeudet näiden sääntöjen muuttamiseen milloin tahansa.

10. Facebook

Facebook ei ole osallisena arvonnassa.