Näin otat e-laskun käyttöön

Vaihda vaivattomaan ja ekologiseen e-laskuun, kun seuraavan kerran maksat laskuasi verkkopankissa. E-laskun käyttöönoton jälkeen sinun ei tarvitse enää näppäillä viitenumeroita itse ja samalla säästät luontoa paperinkulutuksen vähentyessä.

Tee e-laskun käyttöönotto omassa verkkopankissasi

  • Ota viimeisin lasku esille tai tarkista nämä tiedot verkkopalvelustamme
    • Maksun saaja
    • Asiakasnumero
    • Sopimusnumero
  • Tilaa verkkopankissasi e-lasku tarkistamallasi laskuttajan nimellä (maksun saaja) ja syötä tilauksen yhteydessä asiakasnumero ja sopimusnumero niille varattuihin kenttiin.

Käyttöönoton jälkeen saat sopimuksesi laskut jatkossa omaan verkkopankkiisi e-laskuina. Tieto e-laskun tilaamisesta siirtyy pankin kautta Santanderin asiakasrekisteriin. Tilauksen jälkeen saatat vielä saada yksittäisen paperilaskun, mikäli laskusi on ehtinyt muodostua ja siirtyä postitukseen ennen tilauksen rekisteröintiä.

Huom! Tietojen oikeellisuus on edellytys e-laskun tilauksen onnistumiselle. Muistathan tilauksen yhteydessä myös poistaa mahdollisen toistuvan maksutapahtumasi verkkopankissa. E-laskun käyttöönottoon liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme verkkopalvelumme kautta.

Mikäli haluat perua e-laskun tilauksen, voit tehdä sen oman pankkisi verkkopankissa.