Mitä tapahtuu, jos en päivitä asiakastietojani?

On tärkeää, että vastaat kysymyksiin 31.3.2024 mennessä. Jos et päivitä asiakastietojasi siihen mennessä, mahdollisuuttasi käyttää tuotteitamme ja palveluitamme voidaan rajoittaa.

  • Lainasi tai rahoituksesi voidaan estää lisäpalveluita varten:
    • Lyhennysvapaat
    • Maksusuunnitelman muutokset (suuremmat erät, jäännösarvon jatkot, maksuerien pienentäminen)
    • Sopimusmuutokset (eräpäivän muutokset)
    • Maastavientivaltakirja
  • Verkkopalvelun toiminnallisuuksia voidaan rajoittaa.

Samalla teemme asiakassuhteestasi yksilöllisen arvioinnin, joka voi joissakin tapauksissa johtaa siihen, että päätämme asiakassuhteen kanssasi.

Jos kohtaat rajoituksia tuotteissa ja palveluissa, pyydämme sinua päivittämään asiakastietosi Verkkopalvelussa. Jos päivität asiakastietosi ohjeidemme mukaisesti, voimme arvioida, voimmeko jatkaa tuotteidemme ja palveluidemme tarjoamista sinulle.

Mikäli et ole ehtinyt päivittää asiakastietojasi ennen 31.3. ja tuotteet ja palvelut ovat rajoitettu,  palautuvat  ne käyttöön 1-3 arkipäivän kuluessa asiakastietojen päivitysten jälkeen.

Onko sinulla kysyttävää?

Jos sinulla on kysyttävää asiakastietojesi päivittämisestä, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Tavoitat meidät asiakastietojen päivittämiseen liittyvissä asioissa verkkopalvelun kautta sekä puhelimitse 09 8564 5100 ma-pe klo 12.00-16.00.

Julkaistu 29. tammikuuta 2024