Siirry sivulle

Asiakastietojen päivitys

Kaikkien Suomessa toimivien pankkien ja rahoitusyhtiöiden tulee jatkuvasti päivittää asiakkaidensa tietoja. Tämä on tärkeä toimi myös rahanpesun ja terrorismin rahoittamisen estämiseksi. Tavoitteena on suojella sekä sinua asiakkaana että meitä rahoitusyhtiönä. Mikäli olet yritysasiakas, lue lisää täältä.

Miten tiedot päivitetään

1. Siirry alta kysymyslomakkeelle ja kirjaudu sisään vahvalla sähköisellä tunnistautumisella. 
2. Kirjautumisen jälkeen löydät kysymyslomakkeen ja voit vastata tarvittaviin kysymyksiin.
3. Kysymyksiin vastaaminen vie vain muutaman minuutin.

Huom! Asiakastietojen päivitystä ei voi tehdä puhelimitse. Päivitys onnistuu vain verkossa alla olevan linkin takaa.

Mitä tapahtuu jos et vastaa kysymyksiin?

Mikäli et vastaa kysymyksiin annettuun määräaikaan mennessä, mahdollisuuttasi käyttää
tuotteitamme ja palveluitamme voidaan rajoittaa.
   • Lainasi tai rahoituksesi lisäpalvelut estetään: et voi hakea lyhennys- tai maksuvapaita kuukausia, maksusuunnitelman muutoksia tai sopimuksen jatkoa.
   • Verkkopalvelun toimintoja rajoitetaan.
Teemme myös yksilöllisen arvion asiakassuhteesta, joka voi johtaa siihen, että joudumme
päättämään asiakassuhteen kanssasi.

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Mitä rahanpesu on?
Miksi Santander haluaa minun päivittävän asiakastietoni?
Miten päivitän asiakastietoni?
Mitä asiakastietoja minun on annettava?
Mitä tapahtuu, jos en päivitä asiakastietojani?
Mitä teen, jos minulla on kysyttävää?
Mitä teen, jos minulla on edunvalvoja?

Yhteystiedot

Asiakaspalvelumme toimii normaalisti verkkopalvelussa.

Palvelemme asiakastietojen päivitykseen liittyen numerossa:

09 8564 5100

Avoinna tiistaista perjantaihin klo 12:00 - 15:00

(Huomaathan, että asiakastietojen päivitystä ei voi tehdä puhelimitse. Päivitys onnistuu vain kirjautumalla sisään tästä)