Siirry sivulle

Kysyttävää? Anna meidän auttaa

Palvelemme sinua chatissa, verkkopalvelussa sekä puhelimitse. Verkkopalvelussamme voit hoitaa itse sopimukseesi liittyviä muutoksia tai lähettää viestin asiakaspalveluumme. Verkkopalvelu toimii yksityisasiakkaillamme, joilla on Santanderin laina, ostorahoitus tai autorahoitus. Puhelimitse palvelemme sinua tiistaista perjantaihin klo 12-15. Alta löydät vastauksia meiltä usein kysyttyihin kysymyksiin. 

Chat on nopein tapa ottaa yhteyttä. Vastaamme sinulle tuossa tuokiossa.

Mihin aiheeseen etsit vastausta?

Asioi Verkkopalvelussa silloin, kun sinulle sopii

Voit tarkastella Santander-rahoituksesi sopimus- ja laskutustietoja verkkopalvelussamme. Voit esimerkiksi muuttaa eräpäivää tai hakea lyhennysvapaata, tilata auton maastavientivaltakirjan sekä paljon muuta. Pääset kirjautumaan verkkopalveluun alla olevasta linkistä. Et tarvitse erillisiä tunnuksia vaan kirjautuminen tapahtuu verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Verkkopalvelun kautta voit myös lähettää viestin asiakaspalveluumme.

Asiakaspalvelun aukioloajat

Chatissa tavoitat meidät parhaiten

Chatbottimme on avoinna ympäri vuorokauden ja asiakaspalvelijamme on tavoitettavissa chatin kautta ma-pe klo 09 -15.30

Kysy chatissa 24/7

Viestillä verkkopalvelussa

Yksityisasiakkaana voit  lähettää viestin verkkopalvelusta.

Yritysasiakkaana

Yritysasiakkaana voit olla yhdeydessä myös sähköpostilla (yritysasiakas@santanderconsumer.fi tai leasingiin liittyen leasing@santanderconsumer.fi.)

Puhelimitse

Tiistai - Perjantai: 12.00–15.00

Ota yhteyttä
09 8564 5100

Puhelut maksavat liittymäsi matkapuhelin- tai paikallisverkkomaksun verran.