Kysyttävää? Anna meidän auttaa

Palvelemme sinua chatissa, verkkopalvelussa sekä puhelimitse. Verkkopalvelussamme voit hoitaa itse sopimukseesi liittyviä muutoksia tai lähettää viestin asiakaspalveluumme. Verkkopalvelu toimii yksityisasiakkaillamme, joilla on Santanderin laina, ostorahoitus tai autorahoitus. Puhelimitse palvelemme sinua tiistaista perjantaihin klo 12-16. Alta löydät vastauksia meiltä usein kysyttyihin kysymyksiin. 

Chat on nopein tapa ottaa yhteyttä. Vastaamme sinulle tuossa tuokiossa.

kysymysmerkki

Asioi Verkkopalvelussa silloin, kun sinulle sopii

Voit tarkastella Santander-rahoituksesi sopimus- ja laskutustietoja verkkopalvelussamme. Voit esimerkiksi muuttaa eräpäivää tai hakea lyhennysvapaata, tilata auton maastavientivaltakirjan sekä paljon muuta. Pääset kirjautumaan verkkopalveluun alla olevasta linkistä. Et tarvitse erillisiä tunnuksia vaan kirjautuminen tapahtuu verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Verkkopalvelun kautta voit myös lähettää viestin asiakaspalveluumme.

Illustration kvinna i röd kavaj som går och tittar i en mobiltelefon

Onko sinulla vielä käytössä paperilasku?

Vaihda vaivattomaan ja ekologiseen e-laskuun, kun seuraavan kerran maksat laskuasi verkkopankissa.

Lue lisää e-laskusta

Asiakaspalvelun aukioloajat

Tiistai - Perjantai: 12.00–16.00

Ota yhteyttä
09 8564 5100


Yksityisasiakkaana voit  lähettää viestin verkkopalvelusta.

Yritysasiakkaana voit olla yhdeydessä myös sähköpostilla (yritysasiakas@santanderconsumer.fi tai leasingiin liittyen leasing@santanderconsumer.fi.)

Puhelut maksavat liittymäsi matkapuhelin- tai paikallisverkkomaksun verran.